შეფასება
ფიგურები Ms Word-ში (5 კლასი)
1
|
პრეზენტაცია
პასუხობს სათაურს
|
1
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ სცილდება
შინაარსის ფარგლებს
|
1
|
4
|
სწორად
ხელმზღვანელობს ხესაწყოებით
|
1
|
5
|
კრეფს
ტექსტს და აგებს ფიგურებს
|
2
|
6
|
სწორად
სვამს ტექსტს ფიგურებში
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას
იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული
ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის საპრეზენტაციო
მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის
ვიზუალური მხარე (დამზადებული მოსაწვევი
ბარათები , მისალოცი ბარათები)
|
1-2
|
5
|
თემის
ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების შეფასების კრიტერიუმები
დოკუმენტის
მომზადება კომპლექსური ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით (მაქსიმალური შეფასება - 10
ქულა).
შეფასების კრიტერიუმები
|
|
|
|
|
ფონი
|
გვერდების
ფონი ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
|
გვერდების
ფონი არ ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
|
გვერდის
ფონი ხელს უწყობს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
|
გვერდის
ფონი ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება თემატიკას.
|
(0 ქულა)
|
(0.5 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
|
ტექსტის ფორმატი
|
ტექსტის
ფორმატი ართულებს მასალის აღქმას.
|
ტექსტის
ფორმატი გააზრებულია, თუმცა ხელს არ უწყობს მასალის აღქმას.
|
ტექსტის
ფორმატი კარგადაა გააზრებული და ხელს უწყობს მასალის აღქმას.
|
ტექსტის
ფორმატი მრავალფეროვანია, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2 ქულა)
|
|
გრაფიკული ელემენტები
|
გრაფიკული
ელემენტების დიდი ნაწილი არ არის მიმზიდველი და ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
|
გრაფიკული
ელემენტები მიმზიდველია, თუმცა ზოგიერთი მათგანი ხელს არ უწყობს შესაბამისი შინაარსის
აღქმას.
|
გრაფიკული
ელემენტები მიმზიდველია და ხელს უწყობს შესაბამისი შინაარსის აღქმას.
|
გრაფიკული
ელემენტები კარგადაა შერჩეული, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2 ქულა)
|
|
ორიგინალურობა
|
მასალა
არ არის ორიგინალური და არაადეკვატურადაა შერჩეული.
|
მასალა
არ არის ორიგინალური, თუმცა ადეკვატურადაა შერჩეული.
|
მასალის
უდიდესი ნაწილი ორიგინალურია და შეესაბამება თემატიკას.
|
მასალა
ძირითადად ორიგინალურია, მასში ჩანს ავტორის შემოქმედებითობა. შინაარსი გადმოცემულია
საინტერესო და უნიკალური ხერხით.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2.5 ქულა)
|
|
მასალის ორგანიზება
|
მასალა
არა არის ორგანიზებული და მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
|
მასალის
ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს არ უწყობს შინაარსის
უკეთ აღქმას.
|
მასალა
ლოგიკურადაა ორგანიზებული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას.
|
დოკუმენტის
სტრუქტურა კარგადაა გააზრებული, სტრუქტურის შექმნისას გამოყენებულია რედაქტორის სხვადასხვა
ფუნქციური შესაძლებლობები. მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და მთლიანად შეესაბამება შინაარს.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2 ქულა)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий