გ ა კ ვ ე თ ი ლ ი ს გ ე გ მ ა
გაკვეთილის თემა
|
ფიგურების შესწავლა Word-ში
|
საგანი
|
ისტ
|
საგნის მასწავლებელი
|
ნარგიზა ქურდაძე
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი V კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში არის 25 მოსწავლე.
სსსმ მოსწავლე არ არის .
|
გაკვეთილის მიზანი
|
მოსწავლე შეძლებს გეომეტრიული
ფიგურების მოძებნას
Word-ში ყოველ ჯერზე და ჩასვამს მათში შესაბამის ტექსტს
უშეცდომოდ.
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლემ იცის Word-ში ტექსტის აკრეფა და გეომეტრიული ფიგურების სახელწოდებები.
|
შესაბამისობა ესგ-თან
|
ის ტექნ.V.1
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ.V.2 მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური
და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას.
იცის ისტ-ის გამოყენება და აცნობიერებს მის
უპირატესობას.
|
სასწავლო მასალა
და ტექნიკური რესურსები
|
კომპიუტერი, სახელმძღვანელო.
|
აქტივობა 1.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურების
მიზნით გონებრივი იერიში, კითხვა პასუხის რეჟიმში. (7-8 წთ)
|
აქტივობა 2.
|
ბავშვებს ვურიგებ ფურcლებს, რომელზეც მისალოცი ბარათია წარმოდგენილი. ვუთითებ
სად უნდა მოიძიონ ტექსტის გასაფორმებელი ფიგურები და როგორ გააფერადონ ფიგურები.
(15წთ)
|
აქტივობა 3.
|
ბავშვები იწყებენ ტექსტის
აკრეფას და ფიგურების ჩასმას ტექსტში სურვილის მიხედვით. შემდეგ ნამუშევარს არქმევენ
სახელს და ინახავენ.
|
შეფასების საგანი
და პროცედურები
|
მოსწავლე შეფასდება წინასწარ
შემუშავებული შეფასების რუბრიკით. (დანართი.1)
|
საშინაო დავალება
|
ღია ბარათის დამზადება
Word-ში. (2წთ)
|
|
|
დ ა ნ ა რ თ ი 1
მიღწევის დონე
|
0-3
|
4-5
|
6-8
|
9-10
|
გეომეტრიული ფიგურების
ამოცნობა და ტექსტის ჩასმა
|
ამოიცნობს გარკვეულ
გეომეტრიულ ფიგურებს
|
ამოიცნობს გეომეტრიულ
ფიგურებს, მაგრამ ტექსტს ვერ კრეფს
|
ამოიცნობს გარკვეულ
გეომეტრიულ ფიგურებს ტექსტს კრეფს სწორად
, მაგრამ არ სვამს სათანადო ადგილას.
|
ამოიცნობს გეომეტრიულ
ფიგურებს ტექსტს კრეფს სწორად და სვამს სათანადო ადგილას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий